Ingen träningsvärk!

Hah! Nu börjar jag bli master of bodypump, om inte annat kan jag ju få tro det. Idag har jag nämligen ingen träningsvärk efter gårdagens pass. Så nu kan jag börja öka vikterna och få ännu mer resultat. Taggad!

Efter passet igår gick jag till busshållplatsen och såg att det skulle ta fem minuter innan bussen skulle komma. Så länge ville jag inte stå still och frysa med mina knän, så jag gick hem. 6,6 km. Ibland undrar jag om min hjärna verkligen fungerar. Men det gick det med, trots att delar av gångvägen inte var plogad. Man blir inte starkare/uthålligare än man gör sig, helt enkelt.
image

image

image

Förlåt för bildkvaliteten, den blir verkligen helkass när jag laddar upp till WordPress direkt från mobilen. Tur att det inte var snyggare motiv än så här, ni ser ju i alla fall vad det föreställer.

Kommentera här:

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.