Inte bara djuren

Plötsligt hamnar även jag på bild. Igår blev det heldag framför kameran, något som inte händer så ofta eftersom jag trivs bättre bakom den.

Ställde upp min kamera och lät den klicka av några bilder via fjärrkontroll under tiden vi höll på, för att ha något att visa här. Det blir ju inte dom snyggaste poserna eller vinklarna på det sättet, men det är helt klart bloggdugligt!
På översta bilden ser ni min vaxduk från Jysk som bakgrund, rena fyndet för 25 kr metern. Bild nr två har även den en vaxduk som bakgrund, men från Ikea.

Det hela ska göras om framöver, då hoppas jag ha lite mer muskler att visa upp för er (det syns kanske inte så mycket här på bloggen, men jag har ökat upp träningsnivån några snäpp på sistone).

xxIDA_4390

xIDA_4343

2 thoughts on “Inte bara djuren

Kommentera här:

