Skyltbeställning

Efter en hektisk dag sitter jag nu på tåget, och ägnar mig som bäst åt att designa namnskylten jag ska ha på jobbet framöver. Det känns helt galet att tre års utbildning är över om en vecka, och att jag börjar jobba snart.

Hur som helst, skylt var det. Jag gör min hos www.skyltmax.se , bland annat för att det är väldigt fritt hur designen kan se ut men också för att dom har ett specialerbjudande där bloggare får sina skyltar gratis mot att man skriver om dom i ett blogginlägg. Det här inlägget är alltså i samarbete med Skyltmax.

Som sagt kan man fritt välja bakgrundsfärg, text och symboler på sina skyltar. Den skylt jag planerar att beställa är ganska diskret. Ljusgrön bakgrund, svart text (namn och titel) och en pulssymbol. Jag var lite inne på att ha en stegrande häst som symbol först, men det kanske blir på nästa istället.

One thought on “Skyltbeställning

Kommentera här:

