Ett litet break

Efter flera månader av dagligt bloggande har jag bestämt mig för att det får bli en liten paus. Hjärnan orkar inte riktigt med allting just nu, och då blir det bara framtvingade inlägg utan vettigt innehåll. Det är så det varit den senaste tiden. Jag har inte velat ha några tomma dagar i listan, så istället har jag pressat ut några små ord ur fingrarna och resultatet blir då platt, trist och intetsägande.

Istället ska jag försöka skära ner på alla mina självupplevda måsten, skriva de sista korrigeringarna i uppsatsen (som har deadline på fredag) och bara varva ner. London erbjöd lite väl mycket intryck om man ser på det i backspegeln, men jag är ändå glad att resan genomfördes. Nu behöver jag dock ta det lugnt inför examensveckan i månadsskiftet maj/juni och därefter starten på det nya jobbet (vilken sker veckan efter examen). Det är ju trots allt långt viktigare med skola och jobb än en blogg. Helt tyst lär det dock inte bli, men jag vill slippa mitt eget krav om att skriva något varje dag. Istället är planen att logga in och knappa fram några ord när det finns inspiration, det blir roligare för alla inblandade parter.

Kommentera här:

