Alltid på väg

De senaste två dagarna har bestått av c-uppsats, c-uppsats, seminarium och lite mer c-uppsats. Min hjärna är rätt less på text vid det här laget kan jag lova. Men det var roligt att komma tillbaka till Göteborg, träffa välbekanta människor och att få mycket gjort. Nu är det bara slutspurten kvar, nästa fredag ska uppsatsen lämnas in för granskning.

Göteborg bjöd på duggregn, men det spelar ingen roll. Den staden är en av mina favoriter ändå. Lilla London.

Och apropå London. Idag anländer jag till Västerås kl 22:32, imorgon lyfter planet till London strax efter kl 15. Att hålla mig på plats i en stad är uppenbarligen inte min grej. Men jag är glad att den där resan äntligen blir av, eftersom jag varit inne på det i över tre år men aldrig kommit iväg.

Kommentera här:

