Statistik, tandproblem och lite häst

Så har min dag sett ut. Jag är vansinnigt less på programmet SPSS, mest för att jag inte riktigt fattar vad jag håller på med. Mina visdomständer har klämt ner sig där dom inte får plats så jag biter mig i kinden konstant, även på nätterna så jag inte får sova. Därför blev jag idag illa tvungen att ringa för att boka tandläkartid (och då tillhör jag den delen av befolkningen som hellre kliver på glödande kol än går till tandläkaren), så jag ska dit redan imorgon och eventuellt dra ut en av de där överflödiga skräptänderna. Lite häst har jag också hunnit med. Han fick trava lite lätt på ridbanan med Danne, äta sitt kraftfoder och skiljas från lite päls, som så många andra dagar helt enkelt. Och så har vi gjort en tacopaj, som blev riktigt god om jag får säga det själv.

Nu är det dags att bädda ner den här småfebriga kroppen (skulle tro att det beror på infektion i kinden), så att jag kan ordna lite mer med statistiken imorgon innan det är dags att rota omkring bland tänderna. Någon som är sugen på att byta liv för en stund?

Kommentera här:

