Filmdags

Det är på tiden att det kommer ut en ny film här. Jag har inte glömt mitt mål för året, där jag skrev att jag skulle snitta två filmer i månaden. Däremot har det saknats inspiration att ta tag i det.

Denna film spelades in för två veckor sedan. Det var innan Wally fick börja gå lös, och förmodligen första (annars andra) gången Danne ledde omkring honom ute. Danne som sa att han inte skulle vilja vistas i stallet och att hästen skulle vara min egen hobby, men det var ju innan han anlände. Idag tycker även Danne om honom, och tar gärna över grimskaftet. Somliga kanske tycker att det är oansvarigt att lämna en unghäst i händerna på en nybörjare, men hade jag inte trott att han reder ut det så hade jag självklart inte gjort det valet. Så länge Danne lyssnar på mig gällande instruktioner och så länge Wally är avspänd och glad så kan dom gärna få roa sig tillsammans. Och som man kan se i filmen nedan går det alldeles utmärkt. Morganhästen har fått en ny beundrare.

Tryck på kugghjulet och ändra till HD, för bättre kvalitet.

Kommentera här:

