Skogspromenad i bilder

Nu när jag gjort av med bilderna från mars så tar aprilbilderna vid. Vi hade med kameran ute vid en av våra senaste promenader. Och med vi menas jag och Danne. Wally hamnar såklart på de allra flesta bilderna, men sen varierar det lite vem (om någon) som gör honom sällskap på bild. På de bilder jag tänkte visa i detta inlägg är det jag som står framför kameran, och därmed är det alltså Danne som fotat dom. Wally är som vanligt lös när vi är ute, men med grimskaft runt halsen så vi kan ta tag i honom om det dyker upp någon annan.

Vi har verkligen tur som står i ett stall med så fin skog precis intill. Det finns mängder av stigar åt alla håll, så trots att vi inte rör oss över speciellt stor area så kan vi utan problem gå omkring i en timme utan att behöva ta samma väg två gånger. Jag ska försöka komma ihåg att ladda GoPro-kameran så ni kan få se våra promenader i film på ett smidigt sätt. Jag filmade med den handhållna kameran för ett tag sen, men då gick han i grimskaft så det blir ju inte riktigt samma sak som nu. Ska dock ta mig tiden att fixa även den filmen, så den kommer upp nu i helgen.

Kommentera här:

