Bilder, bilder, bilder

Det blir så många foton varje gång jag har med mig kameran ut till stallet, så det går inte att få in dom i samma inlägg. Därför måste jag portionera ut dom i flera olika inlägg, vilket jag ju givetvis glömt bort. Därför har jag en hel hög med bilder som inte visats här än, och så kan vi ju inte ha det.

Wally roar sig just nu med att bara jäsa i hagen. Det är så planen sett ut nu när jag haft praktik, att han främst aktiveras på helgerna och någon vardag. Där emellan går han i hagen, leker med sina kompisar, äter, sover. Ganska rimlig nivå för en pyttehäst. När jag har ansvaret för lösdriften (vilket nu är var tredje vecka) blir det dock lite mer, eftersom jag då spenderar mer tid i stallet.

Kommentera här:

