På riktigt

Idag har grannarna varit här och monterat ner katternas rastgård, efter att dom frågat om dom kunde få köpa den. Dom behövde dock inte betala något, för mig är det mycket värt bara att slippa montera ner det hela själv för att sen åka iväg med brädorna till tippen (särskilt som jag saknar bil).

Under tiden ägnade jag mig åt att torka av dörrar, handtag, lister och tomma skåp. Äntligen känns flytten på riktigt, nu när det börjar bli tomt i skåpen och flyttstädningen påbörjats på allvar.

Imorgon är jag äntligen tillbaka i Västerås igen, för att spendera helgen där. Det ska bli så himla skönt att få komma ut till stallet igen, att få sitta i soffan och klappa katterna och att kunna prata med Danne utan att ha en telefon tryckt mot örat.

Men innan jag kliver på tåget imorgon ska jag läsa några kapitel i en bok, göra en dugga (i en kurs utöver mitt program), lära mig saker av dietister och sjuksköterska (teamkursen är riktigt rolig!) samt städa lite till.

xIDA_8731

Kommentera här:

