Ljuva söndag

Det är så fint att få sova så länge man behöver, ta sig upp och ordna frukost i lugn och ro utan att ha en enda tid att passa. Idag blev det rostade lantbröd med kokt ägg, det känns rätt vardagslyxigt. Det enda som saknades var en kopp varm choklad, men när det inte finns någon mjölk i kylen får man nöja sig med vatten.

Och med varje dag kommer jag allt närmre hästanländardagen. Nästa söndag kommer definitivt att spenderas i stallet, snacka om kontrast mot nuläget. Byta storstaden Göteborg mot lerig hage, det är ett val jag skulle göra så gott som alla dagar i veckan.

Alldeles snart får jag återgå till gamla kattrutiner och starta upp nya hästrutiner:

xida_3012

Lära känna min nya fyrbenta vän

xIDA_5345

Leka med Kakan

xIDA_0086

Bli utstirrad av Lillfisk

wpid-2014-04-16-20.01.20.jpg.jpeg

Klappa fluffig Bollmage

Jag behöver verkligen fota nya bilder också, nu återanvänds bara samma gamla bilder eftersom djuren inte befinner sig på samma plats som jag. Men snart så, då är både djur, kamera och fotograf förenade.

Kommentera här:

