Nedräkning

  • Imorgon är det sista dagen på höstterminen.
  • På lördag ska guldhästen veterinärbesiktas (och jag ska åka på mosters kalas).
  • På söndag ska jag magnetröntga benet.
  • På måndag börjar den sista terminen på min utbildning.

Det händer saker hela tiden just nu.

Utöver de saker som ligger bara några dagar fram i tiden stundar även hemkomsten av guldhästen och min egen flytt. Därför har jag idag varit iväg och köpt flyttlådor och ska tömma det sista i förrådet, så att jag kan börja stoppa in enbart sånt som ska upp till Västerås där i. Tiden går så vansinnigt fort just nu, jag hinner inte riktigt med.

vale28augUppfödarens bild på underverket

Kommentera här:

