Tjejkväll

Angelica har precis gått hem, och jag sitter i soffan en stund innan jag tänkte gå och lägga mig. Utöver den, numera, gamla vanliga förrådsrensningen har jag alltså haft besök här idag. Och för första gången på evigheter har jag lackat naglarna, med stämplingsmönster ovanpå. Hot hibiscus från Isadora underst, och ovanpå det svart hundtandsstämpling. Färgerna i bilden nedan blev inte alls rätt, för stämplingsmönstret är kolsvart egentligen.

Det var verkligen längesen jag gjorde något annat med mina naglar än att lägga på ett vanligt lack över hela. Men det kanske kan bli lite ändring på det nu, när jag väl kommit igång. Måste få in snitsen igen, och passa på nu medan nagellack är tillåtet (det är ju tyvärr inte det vid framtida arbete inom vården).

foto-2017-01-07-22-56-42

Kommentera här:

