Rensa, rensa, rensa

Jag roar mig för fullt med att rensa ur mitt förråd inför flytt och lägga upp saker på salusiter. Det är allt från lampor till öljetter via hästböcker som jag försöker bli av med nu. Ingen som är sugen på 75 meter snedslå i bomull, eller kardborrband? Jag har verkligen massor med saker som jag försöker inse att jag aldrig kommer använda upp, och då finns det ingen anledning att släpa allting upp till Västerås för att det ska ligga där och skräpa istället.

Det finns böcker om hundar också, kom och köp!

foto-2017-01-05-09-58-14

Kommentera här:

