Fantastiska vidunder och var man hittar dom

Idag har vi (dvs jag och Danne, eftersom jag nu är i Västerås över helgen) varit på bio och sett Fantastiska vidunder och var man hittar dom. Jag är inget Harry Potter-fan och kommer nog aldrig att bli, jag har nog inte ens sett en hel Harry Potter-film. Men den här filmen verkade spännande, så valet föll på den för dagens biobesök. Och det ångrar jag inte ett dugg. Intressant story och bra skådespelare, vad mer behövs liksom?

Nu ska jag inte komma med några spoilers, men jag kan i alla fall säga att den får tummen upp från mig.

Kommentera här:

