Det var det

Praktiken är slut för den här gången, och det känns jättetråkigt att jag inte ska dit igen imorgon. Jag kan utan tvivel säga att jag trivts alldeles toppenbra! Hade det inte varit för att jag vill upp till Västerås hade jag lämnat in mitt CV snarast möjligt.

Men imorgon får jag istället återse efterlängtade kurskamrater, vilket ju inte heller är fy skam. Vi ska dela erfarenheter från praktiken och prata om professionellt förhållningssätt.

Jag längtar dock mest till fredag kväll, när jag äntligen får återse djuren och Danne efter två veckor.

xIDA_5604

Kommentera här:

