Tre mysiga katter

Den här bloggen brukade bestå av väldigt mycket katt. Nu är katterna hos Danne i Västerås, och jag är många, många mil därifrån. Då är det ganska naturligt att det blir färre inlägg där katterna involveras. Men misströsta ej, jag kommer fylla på med inlägg gällande min jamande trio inom kort. Dels ska jag spendera en hel vecka med dom mellan jul och nyår (nåväl, jag ska spendera tid med Danne också, inte bara med katterna). Och efter januari kommer det kunna bli så mycket katt att ni ledsnar på dom, om det nu är möjligt.

Katter och hästar, det kommer det verkligen bli mer av här. Som jag längtar!

Men ni ska inte behöva vara utan mina fantastiska djur ända till jul. Så här kommer några gamla bilder av skiftande kvalitet, som jag inte vet om dom visats här (enligt bloggens mediabibliotek har dom inte bifogats till några inlägg tidigare, men det är inte alltid det stämmer)

xIDA_5385

xIDA_4492

wpid-20140601_062445.jpg

yIDA_5279

xIDA_5798

wpid-dsc_0474.jpg

Kommentera här:

