Kass dag

Det här har inte varit någon höjdardag direkt. Har varit hemma hela dagen p.g.a. någon typ av sjukdom som jag inte blir riktigt klok på. Huvudvärk, yrsel, ont i muskler, ont i leder. Som en förkylning, fast utan så värst mycket snor. Det började som sagt igår, blev värre idag och ska förhoppningsvis ge med sig nu. Det känns i alla fall pyttelite bättre nu än för några timmar sen.

Imorgon hoppas jag kunna kravla mig iväg till min praktikplats. På morgonen väntar samtal med handledaren för att stämma av hur jag ligger till, och det vill jag ju inte missa. Sen har jag nog bara någon enstaka egen patient inbokad, så det är inte hela världen om jag inte är helt alert utöver det besöket.

Men jag har i alla fall fått en vettig sak gjord denna dag, nämligen att jag kollat på en onlineföreläsning om retuschering och fixat den tillhörande inlämningsuppgiften till min extrakurs i digital bildbehandling. Den närmar sig sitt slut nu, det är bara någon enstaka inlämning kvar innan det är dags för examinationsuppgiften.

Kommentera här:

