Synonymer till ordet promenera

Som rubriken säger, synonymer till ordet promenera. Hur många kommer ni på? Jag och Emma har roat oss med en synonymduell gällande just det ordet. Att googla är givetvis fusk och accepteras inte. Vi har ägnat oss åt det sporadiskt i sisådär sex timmar nu, och nu börjar orden ta slut.

Utöver synonymtävlingen utan pris i potten har jag idag även färdigställt och skickat in en inlämningsuppgift till skolan, med över en vecka tillgodo. Den andra och sista inlämningen ska bara finslipas lite imorgon, sen ska den också in för granskning. Himla skönt att kunna bocka av det och fokusera helhjärtat på praktiken resten av veckan. Nästa vecka är det dags att läsa igenom andras texter och formulera frågor till dom inför seminariet vi ska ha nästa fredag som avslutning på den här kursen. Vansinne, termin fem är snart slut?!

Det är inte alls långt kvar tills jag får spendera vardagar med mina djur igen, som jag har längtat! Och innan jag vet ordet av kommer termin sex också närma sig slutet med examen och arbetslivet inom räckhåll.

xIDA_4830

Kommentera här:

