Inköp

Idag har jag varit en sväng inne på Hööks. Förutom att sukta efter blingiga pannband som han ändå inte kan ha förrän han är äldre fick jag fatt i en termometer. Det är en sån där tråkig grej att köpa, men som man ändå behöver ha. Den jag haft till tidigare hästar är försvunnen, så jag investerade helt enkelt i en ny.

Nu har jag även klickat hem rep för att knyta repgrimma av, med invävda reflexsnören. Ni skulle bara veta hur min reflexplan för den här grabben ser ut, han kommer synas bättre än en amerikansk julgran. Om nån är sugen på en egen reflexrepgrimma så hojta till, jag kommer få rep över för att göra fler.

xida_2972

I den här bilden ser ni fyra nyanser av gult. Han själv är gulbrun och i bakgrunden är det sett från vänster en isabell, en pärlvit (även kallat perlino, förut felaktigt kallat albino) och en gulsvart (hans pappa).

One thought on “Inköp

Kommentera här:

