SJs bästa kund

Det känns som att hela CSN-lånet går raka vägen ner i SJs plånbok just nu. Idag har jag bokat tågresor till och från Västerås två helger framöver samt en vecka vid jul och nyår. Så nu får jag vackert stanna i Västergötland resten av tiden för det finns inte ekonomiskt utrymme för att flänga runt mer. Jag längtar innerligt efter den dagen då jag har mitt liv på en enda plats igen, och nu är det ju bara ungefär 7 månader kvar.

Tänk så fint det ska bli att ha mig själv, mina katter och Danne i samma bostad på heltid. Och att kunna åka till hästen dagligen. Det känns som en väldigt lyxig tillvaro, och som tur är är den ju inte alldeles för långt borta.

xIDA_4710

Kommentera här:

