Ingen nöd för oro

Jag lever. Nästan mer nu än igår. Jag har lärt mig att hitta i lokalerna och börjar landa i allt det nya. Riktigt skönt!

Är just nu ute på en promenad hem från min moster med familj. Där har det bjudits på mat och choklad, och diskussioner om allt från jobb till kinesiotejp. Himla trevligt!

Snart kvarstår bara att borsta tänderna och att packa ner mig under täcket. Imorgon är sista arbetsdagen för den här veckan. Det har varit intensivt men gått väldigt fort, det måste ju betyda att det är väldigt roligt. 

Kommentera här:

