Hjärndöd och bensmärta

Det är helt galet vad hjärndöd man blir av att göra massa nya saker på nya platser med nya människor. Jag är glad att jag inte har massa saker inbokade på eftermiddagarna nu, för det hade aldrig funkat.

Och det är inte bara hjärnan som behöver en paus, det behöver mitt ben också. Att skotta den enorma uppfarten som finns här är ingen höjdare med ett trasigt ben. Speciellt inte efter att ha behövt gå hem på en oplogad cykelväg eftersom det tydligen bara är bilvägar som plogas i den här stan (och knappt det, vägen här utanför består av sisådär 15 cm snö). Så bensmärta och hjärndödhet, det är vad mitt tillstånd består av just nu.

Det fick bli fryspizza till middag idag. Och fryspizza till matlåda imorgon. Att stå upp och laga mat är liksom inte riktigt genomförbart för tillfället. Men vet ni vad det bästa är? Jag har mars-glass i frysen. Efterrätten är ett faktum!

xIDA_8828

Ser fram emot fredag, då ska jag få klappa på den här godingen igen

Kommentera här:

