Lägger ner

Idag lägger jag ner alla tankar på att göra något vettigt inlägg innan fredag den här veckan. Det är galet mycket just nu både i och utanför skolan. På en skala mellan 1-10 ligger min stress just nu på 12. Så jag tänkte se om jag har några gamla bilder att tidsinställa för de kommande dagarna, och så får jag komma in och skriva några rader om jag har tid och inspiration. Just nu lever jag på tanken att det mesta är över på fredag.

highschoolstress

(om det är sådär för high school, tänk då för universitet…)

Kommentera här:

