Fredagsfeeling

Nja, någon vidare fredagsfeeling är det väl inte än. Denna dag består av självstudier, så jag försöker få ihop en hemtenta medan hjärnan mest vill ta semester ett par veckor. Två av tre frågor återstår, vilket jag räknar med kommer ta sisådär 2-3 timmar att slutföra. Sen ska hela alltet putsas till i ca 2 timmar till. Det är tur att den inte ska vara inlämnad förrän nästa söndag.

Danne sitter i bilen på väg hit, och beräknas vara framme sisådär klockan 19. Innan dess tänkte jag vara klar med grunden till hemtentan, så jag borde sätta lite fart för att slippa stressa. När jag väl kan lägga skolarbetet åt sidan kan det nog bli lite mer fredagskänsla av det hela, för då väntar en helt ledig helg! Morgondagen är än så länge oplanerad, men på söndag ska en del prylar + tre kattburar med tillhörande djur inuti packas in i bilen för att resa österut. Jag själv och prylarna ska lämnas av i Tidaholm (och sen ska jag ta tåget hem till Göteborg igen senare samma dag), medan katterna och Danne fortsätter upp till Västerås. Han ska nämligen ha dom där i två månader nu, under tiden jag har praktik + jul. Det är lite dålig timing nu när Boll har sin tratt, men nu är det som det är.

Nu ska jag däremot sluta att prokrastinera. Tillbaka till skolarbetet omedelbart, så det blir färdigt nån gång.

xDAN_8543

Danne och Lillfisk i somras

Kommentera här:

