Stora datordagen

Idag lär jag spendera resten av dagen framför datorn. Planen är att skriva inlägg om besöket hos mitt lilla gullefjun (gule fjun? han är ju gul), fixa bilderna jag fotat på gekåsfynden och göra ett inlägg om dom också, klippa ihop några filmer på hästarna och försöka komma igång med den hemtenta som ska vara färdig om två veckor.

Tror nog att det blir hemtentan som får vara först ut, eftersom den ju faktiskt är viktigast. Så tills vidare får ni titta på den här bilden från i fredags. Jag står och sätter igång den lilla goprokameran medan fölen vill ha uppmärksamhet. Vilken som är min är inte svårt att se, han är så tydligt gul.

xida_2869

Kommentera här:

