Stupa i säng

Om ungefär tre sekunder ska jag slänga mig raklång i sängen, och lär då slockna omgående.

Begav mig ifrån lägenheten kl 06:50. Som ni vet gick examinationen bra, och att jag och Angelica därefter begav oss mot Lund.

Väl där klappade vi hästar, bjöd dom på morötter, fotade, filmade, klappade lite till. Det ska jag berätta mer om imorgon.

Sen begav vi oss hemåt, via Ullared. Det blev lite mer shopping än jag tänkt, men det är förlåtet eftersom jag fick med mig en ny ridhjälm (vilket man ska ha även när man hanterar unghästar från marken) och stallskor med stålhätta. Även shoppingen får jag återkomma till framöver. För nu går ögonen i kors, dags att släppa ner persiennen i sovrummet och stänga ögonen. Imorgon får jag i alla fall sova hur länge som helst, för då ringer inget alarm.

idavalentine

Dagens hästselfie med mobilen. Sånna kommer det nog bli många av i framtiden

Kommentera här:

