Skitdag

Nej, det går inget bra just nu. Benet gör ont och psyket håller inte för påfrestningarna som är just nu (bl.a. p.g.a. den ständiga bensmärtan). Ju kallare det blir, desto mer ont får jag.

Men Boll verkar i alla fall må bra trots avsaknad av hud och päls på svanstippen. Alltid nåt. Hon ligger och sover, medan jag sitter i soffan och tittar på realityserier. Ibland får man ägna sig åt verklighetsflykt, så får det bli damage control en annan dag.

Hade det inte varit för att jag tingat en häst så hade jag impulsköpt en videokamera i krya-på-mig-present. Eller ja, jag vill ju ha den just för att filma hästen, så hade det inte varit för honom hade jag nog inte känt något behov av den. Men tingar man en häst kan man inte bränna pengar på sånt som egentligen inte behövs. Tänk så fint det skulle sitta med en trissvinst på 3000 kr.

Kommentera här:

