Två kilo senare

Det är nästan så jag har skavsår i händerna. Jag blev nämligen precis klar med att göra köttbullar av nästan två kilo färs. Men jag kan lugnt säga att jag har matlådor för en bra stund framöver nu!

Resten av dagen har till stor del spenderats i skolan. Idag har vi gått igenom fördjupningsavsnittet gällande nacken, så nu ska vi förhoppningsvis kunna ett gäng nya undersökningsmetoder och behandlingar att ta till. Imorgon blir det bröstrygg och nästa vecka ländrygg. Superspännande och användbart!

Sen har jag genomfört ett bodypumppass. Jag trodde först inte att det skulle gå, med tanke på hur benet känts de senaste dagarna. Men jag kom på det för sent, så det gick inte att avboka och fick vackert pallra mig dit ändå för att inte få en varning. Det gick faktiskt helt okej ändå, jag vet hur jag kan ändra positionerna för att passa benet bättre, och tog små pauser där det behövdes för att inte utmana ödet för mycket. Med andra ord var det främst armar, mage och rygg som fick jobba. Så imorgon lär det väl vara träningsvärk i ryggen, vilket inte alls lär vara så skönt när vi ska öva manipulationstekniker på varandra. Men man får inte muskler genom att slappa, så det är bara att gilla läget.

makeyouproud

Kommentera här:

