Hipp hurra

28 år för första dagen i mitt liv. Grattis till mig!

Idag har jag och Angelica firat med lunch nere på stan, följt av en shoppingtur där vi testade en hel massa kläder. Det slutade med att jag kom hem med en ny skjorta, och Angelica med en påse full av olika plagg.

På vägen ner till stan cyklade jag som vanligt över Götaälvbron. När jag precis kommit över krönet och var på väg ner på andra sidan hördes en röst i högtalare ”SOS Alarm, utrym området omgående! SOS Alarm, turn around immediately!”, vilket ackompanjerades av sirener och synen av flera polisbilar i området. Jag vet dock inte vad som hänt, och hittar ingenting om det på dom större nyhetssajterna heller.

Nåväl, lite extra spännande i tillvaron blev det i alla fall. Och eftersom det inte lät precis intill där jag cyklade fortsatte jag mot mitt mål i lugn och ro.

Nu ska jag genomföra lite sista-minuten-plugg inför morgondagens tenta, vilken också är den sista salstentan för hela utbildningen (förutsatt att det inte blir någon omtenta, men det hoppas jag att jag klarar mig undan!).

Dagens bästa present, som jag köpt till mig själv, tänkte jag redovisa här imorgon. De läsare som känner mig och har mig som vän på Facebook kan ta en titt där tills dess.

Kommentera här:

