Kalas var det här

Eller ja, var det där. Nu är jag på väg hem till Göteborg igen, efter att ha födelsedagsfirat en dag i förväg hos mormor och morfar.

Mackor, tårta och mat har intagits. Present och kuvert har öppnats. Samtalsämnen har avhandlats. Fysioterapeutiska undersökningar har genomförts.

Nu sitter jag som sagt på mitt tåg. Både kropp och hjärna är helt slut efter en lång dag, men jag ska trots det försöka läsa lite mer i kurslitteraturen. När jag kliver innanför min dörr där hemma lär jag stupa rakt ner i soffan (men förhoppningsvis ska jag orka pallra mig de få extra stegen till sängen)

Kommentera här:

