Tokförkyld

Danne lämnade visst kvar sin förkylning här. Så jag fick vackert bege mig hem från skolan lite tidigare än planerat, slocknade i sängen nästan omgående efter att jag kom hem och sitter nu med en kopp mjölk+honung och snörvlar framför datorn.

Det blir verkligen inte mycket gjort här, det kan jag lova. Funderar på att lägga mig raklång (nåväl, uppstöttad av kuddar under rygg och huvud) i soffan och titta på film, för det är jobbigt nog att bara försöka sitta upp själv just nu.

Imorgon, på onsdag samt torsdag måste jag ta mig till skolan. Det finns inga alternativ. Jag har aldrig längtat efter fredag så mycket som nu, för då har vi tack och lov inläsningsdag inför nästa tenta.

Kommentera här:

