Maratonkörning

Större delen av dagen har spenderats med Angelica i Slottsskogen, där vi har kollat på sverigeeliten i körning när dom tagit sig runt maratonbanan i årets SM. Vilka vältränade och duktiga hästar, och vilka skickliga kuskar! Imponerande, är ordet. Är helt klart sugen på att kasta allt vett åt fanders och impulsköpa mig en häst jag med, men det funkar ju tyvärr inte riktigt så i verkligheten så jag får vackert ta mig samman och stå ut tills jag är klar med skolan och fått tag i ett jobb.

Foton har det blivit. En hel del. Det skulle bli ett fantastiskt långt inlägg om jag skulle posta alla här, så jag nöjer mig med en enda och ber er klicka på den här länken (länk) om ni vill se fler. På samma facebooksida finns även ett album från dressyrkörningen för den som är intresserad.

xida_1913

Kommentera här:

