Tillbaka i Västerås

Efter nästan tre dagar i Tidaholm bar det av tillbaka till Västerås igen igår. Jag och Danne for då iväg i hopp om att få bild på norrsken, vilket båda dumt nog missat natten innan (då det tydligen sprakade till rejält bra över större delen av landet, typiskt!). Vi hade dock ingen tur med den jakten, för något vidare norrsken fick vi inte syn på.

Idag har jag spenderat tid åt att klippa en film med de små snuttar vi fått ihop på Island, den kommer upp här imorgon. Utöver det har jag inte gjort något vettigt alls tror jag. Ätit mat, kollat på serie, fördrivit tid  framför datorn, klappat katterna. Ungefär så. Lika bra att passa på att slappa ordentligt innan skolan drar igång igen.

 

Korrigering: Vi hade tydligen visst ett litet uns norrsken där vi stod. Det syntes nu i kameran (tack vare lång slutartid), men var inte synligt för ögat. Hade jag vetat det så hade jag fotat lite vettigare åt det hållet, nu blev det bara lite i hörnet.

xIDA_9174

Kommentera här:

