Kattstudio

Innan vi for iväg till Island fotade jag katterna i studion. Dom bilderna ligger också i det närmaste orörda. Det blir så mycket att ta tag i att det känns övermäktigt till slut. Men den nedan fixade jag när jag höll på med nya headern. Herr Fisk, med en grön bakgrund. Den kompletterar honom rätt bra tycker jag, med undantag för att ögat ser gult ut trots att det egentligen är grönt.

Bilderna från Island är i det närmaste färdiga, så dom kommer ni snart få se. Sen ska jag skriva ihop ett inlägg om vad vi gjort där borta, hur det var, var jag rekommenderar andra att göra och sånt där vanligt efter-resan-snack. Jag ska också klippa ihop en film av det material vi fick ihop där borta (vi filmade inte så himla mycket, men nåt ska det allt kunna bli). Och så ska ni få se fler kattstudiobilder. Och en ny bloggbakgrund. Jag har alltså planer för vad som ska komma upp här, jag ska bara samla ihop energi och lust att genomföra det först. Just nu ägnar jag mest tid åt att låta hjärnan återhämta sig, samtidigt som jag försöker plugga lite innan skolstarten om 1,5v. Men det ska bli ordning här också, var så säkra.

xgronfisk

Kommentera här:

