Solsken och pokemon

Denna dag har ägnats åt att vara utomhus och jaga pokemon. I flera timmar har jag varit ute och jagat digitala figurer, som jag försökt fånga i lika digitala bollar. Och det har blivit ett gäng, så pass att jag nu befinner mig på level 21. Känner mig lite lätt nördig.

Speciellt mycket tid framför datorn har det däremot inte blivit. Jag väntar vackert på att få hem de där RAM-minnena så jag kan uppgradera datorn och därmed fixa bilderna utan flertalet frustrationsutbrott längs vägen. Har jag tur så är dom framme i butiken redan på måndag.

wp-1468785147764.png

(Bild från min första fångst i spelet, när det precis släppts i Sverige)

Kommentera här:

