Packar det sista

Vi har växlat lite pengar, köpt nödvändigheter inför resan och håller som bäst på att packa ner det sista. Imorgon beger vi oss av mot Island! Än så länge är jag inte nervös, men det lär jag väl få äta upp imorgon. Starten och landningen är det som är värst, när man väl är där uppe funkar det helt okej. Det lär dock vara värt det, för sen väntar flera dagar av äventyr.

Nu sitter jag och laddar ner tidningar till min telefon (på laglig väg genom Readly, bra app!), så jag ska ha något att göra under de ca 3 timmar det väntas ta att flyga. Ska även passa på att rensa telefonen från en hög med bilder, så den har gott om plats när vi är iväg.

Hur uppdateringen blir här under den kommande veckan är svårt att säga. Är det bra wifi på hotellet kanske det blir några bilder och ord varje kväll, är det ett dåligt wifi kanske det inte blir mer än nåt enstaka livstecken. Men en sak är säker: det lär bli en hel hög med bilder framöver, för systemkameran ska med!

Kommentera här:

