Bild från gårdagen

Fick ett gäng bilder från Johanna, föreställande mig och hennes häst när jag håller i tömmarna. Så här kommer en av dom, så ni får bildbevis på det hela (inte för att jag tror att någon skulle misstro mig, men det är lite roligt att visa upp).

Jag är bra sugen på att ha en inkörd häst jag med. Men först måste sista året i skolan genomföras, följt av ett jobb så ekonomin tillåter sånna utgifter. Men varje dag är en dag närmre att kunna uppfylla hästköpardrömmen.

widaticcis

Kommentera här:

