Plötsligt blev det fredag

Jag och katterna slöar i soffan, Danne kom hem tidigt från jobbet och står nu i duschen. Planerna för denna dag är att ta bort gammalt nagellack, måla på nytt nagellack, packa väskan för morgondagens äventyr, försöka cykla ner till stan för att äta med pappa + familj som är här för Power Meet och sen cykla hem igen.

Imorgon väntar som sagt ett äventyr. Då ska jag först åka till Ninna i Uppsala, och sedan vidare i en bil med henne och två andra upp mot Dalarna. Nu hoppas jag bara att även benet tycker att det är en bra idé, men jag tänkte packa ett rejält antal värktabletter att ta till i värsta fall.

x_IDA5304

Katterna tar Danne hand om när jag är borta. Dom lär det definitivt inte gå någon nöd på, för jag misstänker att han kommer fjäska med både extra god mat och godis.

Kommentera här:

