Ingentingdagen

Igår aktiv, idag slö.

Jag har fightats med årets värsta magsmärtor idag. Helt vansinnigt ont har det gjort, vilket ledde till att jag inte kunde sova inatt. Istället var jag uppe sisådär en gång i halvtimmen och försökte gå runt i lägenheten för att minska det hela något. Och så åt jag mariekex. Framåt klockan nio på morgonen hade det värsta lagt sig, och då gjorde även jag det. La mig alltså. Tog igen några timmar sömn, innan jag parkerade mig i soffan och kollade på de tv-program som erbjöds på första bästa kanal som Danne satt igång.

Dammat, packat ner täcken i vakuumpåsar, tvättat och städat badrummet har jag också hunnit med på eftermiddagen. Så helt bortkastad är inte denna dag. Men nästan.

Nu sitter jag och pillar på lite bilder igen, så här får ni ett smakprov:

xIDA_4091

Kommentera här:

