Bergochdalbana

Igår kändes benet bra fram till lunch ungefär. Sen åkte jag till vårdcentralen, fick det omlagt och åkte ut på lite sightseeing med Danne. Därifrån blev det bara värre och värre, så på kvällen gick det inte att stödja på benet igen. Inatt fick jag ta till starka smärtstillande för att kunna sova.

Idag är det fortfarande inte möjligt att gå på det. Att stå upp gör fruktansvärt ont.

Läkaren har ordinerat högläge, vilket inte går att få till framför nya datorn. Därför sitter jag nu i soffan och kan lik förbannat inte ordna med mina bilder och bloggdesign så som jag hade tänkt. Men, men, det är inte mycket att göra åt. Får försöka jaga inspiration så länge istället.

Kommentera här:

