Dags för statuskoll

Jag ringde en vårdcentral, och fick läkartid samma dag. Hur ofta händer det egentligen? Så idag blir det en statuskoll, där såren och funktionen i benet ska undersökas.

Smärtan är fortfarande hög, muskelfunktionen är fortfarande låg, såren har jag inte vågat titta på sen i torsdags kväll. Det senare mest för att jag inte såg någon idé att öppna upp det hela ännu en gång när jag ändå tänkte kontakta en vårdcentral idag.

Det ska bli spännande att se vad dom säger om det. Men framförallt är det dokumentationen jag vill åt. Att det finns papper på problemen, så jag har något att skicka till polis, försäkringskassa och försäkringsbolag.

wpid-wp-1410965484245.jpeg

Obs! Hunden på bilden är inte den som orsakat mina hål i benet. Det här är en snäll gammal farbror som aldrig skulle bitas med mening.

Kommentera här:

