Fika med utsikt

Det kan man helt klart säga att jag och Kajsa gjort idag. Vi trampade upp på Ramberget, såg ut en lämplig plats och slog läger. Sen satt vi där en lång stund och pratade om allt från vädret i Djibouti till ridskolehästar. Solen stekte, vinden fläktade och vi hade en himla trevlig stund innan det var dags att knata ner igen.

image

imageOm man kisar lite ser det ut som brontosaurusar där borta i horisonten

Nu ska jag återgå till mina studier. Om mindre än två dygn är den här terminen förhoppningsvis över. Men för att klara examinationen måste jag kunna allt som behövs, alltså får jag inte kasta in handduken riktigt än.

Kommentera här:

