Två dagar kvar

På torsdag är det tentadags. Det börjar märkas ordentligt nu. Därför ska jag göra upp ett schema för dagen, och tänkte att jag lika gärna kan göra det här. Tiderna är inte exakta, jag går hellre lite på känsla

8:30-11:30
Lösa de patientfall vi fått presenterade som övningsexempel. Om jag blir klar tidigare: göra fler instuderingskort.

11:30-12:30
Lunch. Planen är att åka ner till Hemköp och köpa plocka-själv-sallad.

12:30-14:30
Diskutera ovan nämnda patientfall med en kurskamrat. Om vi blir klara tidigare: göra fler instuderingskort.

15:00-16:00
Gymma tillsammans med en annan tjej

17:00-19:00
Göra fler instuderingskort och skriva sådant som känns viktigt på post-its som kan klistras upp över köksluckorna
Så, det där ska alltså bli min dag. Med ca 10 minuter rast per pluggtimme för att inte korka igen hjärnan.
Nu ska jag klicka på publiceringsknappen här, stänga ner facebook och plocka fram patientfallen. Det är dags att börja sätta kunskaperna på prov!

Kommentera här:

