Göteborgsvarvet

Idag är dagen då ett stort antal människor ska springa 21 km i centrala Göteborg. Jag är inte en av dom. Däremot ska jag stå vid målgången, och jobba i ett massageteam som tar hand om de som tagit sig runt. 6 timmar benmassage ska genomföras, undrar om det kommer leda till skavsår i händerna?

wpid-dsc_0442.jpg

Ska åka ner strax över en timme innan jag börjar. Vanligtvis tar det ca 30 minuter att ta sig fram, men jag räknar med att det tar längre tid än så idag. Hellre vara i onödigt god tid än att komma sent. Det blir cykel som färdmedel, för bussar och spårvagnar lär ju vara välfyllda en dag som denna.

Tills dess laddar jag upp med att renskriva föreläsningsanteckningar. I början av veckan hade jag 19 st som skulle fixas, nu är bara två kvar. Inte konstigt att hjärnan säger nej.

Kommentera här:

