Idag springer vi

Tisdag den tionde maj = Vårruset i Göteborg.

5 km löpning genom Slottsskogen, tillsammans med 12000 andra tjejer. Det kan bli festligt. Någon rekordtid lär det inte bli, eftersom jag inte tränat löpning mer än 1,5 km på drygt ett år, men å andra sidan har jag fått konditionsträning genom all cykling och mer kraft i benen efter styrketräning. Så runt ska jag i alla fall.

Nu ska jag bara packa ihop mina tillhörigheter, så jag är redo att bege mig iväg när det är dags. Och så ska jag smörja in hela mig i solskyddskräm, för några moln finns inte i sikte.

wpid-received_9908739075988032.jpg.jpeg

Förra årets medalj. Snart har jag en med årets datum på

Kommentera här:

