Husarrest

Det är vad jag givit mig själv idag. Stanna inomhus i mjukiskläder, invirad i minst en filt. Och med varm dryck med honung i ett glas intill. Med andra ord så är förkylningen ännu värre idag.

Egentligen skulle denna dag erbjuda föreläsning om smärta, stress och sömn. Men att sitta där och huttra och snörvla kändes som ett dåligt alternativ för både mig och mina kurskamrater, så jag har bett om att få se en väns anteckningar i efterhand och få till mig kunskapen på det sättet istället. Hoppas kunna kurera mig tillräckligt för att vara med imorgon istället, då det är praktisk träning hela dagen vilket är betydligt svårare att ta igen själv i efterhand.

Nu blir det horisontalläge i soffan framför någon film, så det där immunförsvaret kan få jobba ostört.

sick

One thought on “Husarrest

Kommentera här:

