God morgon Västerås

Nu har jag visserligen varit vaken i några timmar, men frasen God morgon funkar fint ändå. Eller God förmiddag?

Jag sitter just nu i soffan och försöker smälta den liter jordgubbar jag tryckt i mig till frukost. Planen är att jag inom kort ska snöra på mig skorna och knata ner till centrum för att genomföra ett pass på gymmet. Kan lova att jag saknar cykeln, med den hade det gått jättefort (för det är nedförsbacke så gott som hela vägen). Att gå känns däremot väldigt motigt, för det är ett så långsamt transportsätt.

Men, men. Solen lyser och jag kan tänka mig att fåglarna kvittrar så det blir nog bra när jag väl tagit mig ut.

Danne är på jobbet, så det är därför jag får roa mig på egen hand tills vidare. Men som sagt, ett gympass ska det bli så det går ingen nöd på mig. Med det sagt ska jag ta tag i dagen och bege mig ut genom dörren. Nästa stopp: Fitness24Seven.

Kommentera här:

