Ett och annat

Solsken, cykeltur, citronmarängpaj, trevligt umgänge, motvind, kattklappande, kycklinggratäng, disk, vetenskapens värld och mer därtill har hunnits med idag.

Nästan 2 mil på cykel blev det totalt, så den där citronmarängpajen kommer inte göra sig påmind framöver. Eller ja, det finns en stor möjlighet att jag köper en till någon gång framöver. Fantastiskt god var den!

Egentligen förstår jag inte riktigt var den här dagen tog vägen. Vips så är klockan 21 och jag vet inte riktigt vad jag lagt tiden på. Men jag har uppenbarligen gjort ett och annat.

Imorgon väntar mer kattvaktande, då har jag planerat att åka dit med en bok så jag kan stanna ännu en stund längre när jag inte har någon tid att passa efteråt. Idag blev det strax över en timme, men när jag skulle gå blev Kisse hemskt ledsen så imorgon blir det nog det dubbla. Men först blir det full rulle i tvättstugan och städ av den här lägenheten, för nu ligger det skolpapper och fotoprylar mest överallt.

Nu däremot ska jag ägna mig lite åt några foton och sedan placera mig i sängen. Får ladda upp bilderna för beskådning under morgondagen, så ni har något att se fram emot.

Kommentera här:

