Träningsvärk

Igår var jag och Angelica på gymmet och körde samma gamla pass som vi brukade köra innan det oplanerade uppehållet, som nu varat i några månader. Idag har vi båda träningsvärk.

Jag är glad att jag klarade passet på samma vikter som jag haft tidigare, men förut har jag ju tagit mig igenom det både snabbare och utan efterföljande träningsvärk så jag har definitivt tappat en del av de muskler jag hade. Men det ska det bli ändring på, dom ska tillbaka! Framöver ska vi se till att boka in pass regelbundet igen, så vi kommer igång. Och på köpet kommer en tjej vid namn Hanna, som är en vän till Angelica. Himla kul med ännu en träningsbekantskap!

Idag blev det lite drygt två mil på cykel, träningsvärken till trots. Det är dags att sätta fart även med konditionsträningen nu, om jag ska kunna genomföra det där sjumilaloppet i början av maj. Men jag hade gärna sluppit regnet under den sista milen.

744d56f2f31ef47deba1f22cf45d9376

Kommentera här:

